17:50 | چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

واکسن کرونا

ریزش به وال استریت رسید
نماد برتر - همه شاخص های مهم بورسی آمریکا ریزش کردند.
نجات مردم ایران با دستان پرکفایت «برکت»!
نماد برتر - مدیر تحقیقات واکسن کرونای ستاد اجرایی فرمان امام از راه اندازی سایت تولید انبوه در زیرمجموعه هلدینگ بورسی از اواخر بهار با ظرفیت ماهانه ۱۰ میلیون دوز خبر داد.
مرحله اول آزمایش انسانی واکسن زیرمجموعه هلدینگ بورسی به پایان رسید
مدیر مرکز آزمایش بالینی دانشگاه علوم پزشکی از پایان مرحله اول آزمایش انسانی واکسن تولیدی یکی از زیرمجموعه های هلدینگ بورسی برکت خبر داد و گفت: نتایج مرحله دوم اردیبهشت سال آینده نهایی می شود .
امکان خرید واکسن کرونا ایران از طریق کانال مالی سوییس
نماد برتر- سخنگوی دبیرخانه اقتصادی سوییس از امکان خرید واکسن کرونا برای ایران از طریق کانال مالی سوییس خبر داد.
ارتباط عمیق ایران و روسیه نیازمند توسعه همکاری‌های اقتصادی است
نماد برتر- رئیس سنای روسیه در دیدار با همتای ایرانی بر گسترش روابط دوجانبه تاکید کرد و گفت: باید همکاری های دوجانبه مجلس در مجامع بین المللی را تقویت کنیم.
ایران تا چند ماه‌ آینده قطب واکسن جهان می‌شود / دو اصل خرید واکسن
نماد برتر- وزیر بهداشت با اعلام اینکه ایران تا چند ماه‌ آینده با تکیه بر دانش بومی یکی از قطب‌های مهم جهان در واکسن‌سازی می شود از آغاز واکسیناسیون کادر درمانی و دو اصل خرید واکسن خبر داد.
اختیار واردات واکسن کرونا به هیات امنای ارزی وزارت بهداشت داده شد
نماد برتر- طبق اعلام رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، اختیار واردات واکسن کرونا به هیات امنای ارزی این وزارتخانه داده شده تا مستقیم یا از طریق شرکت‌های خصوصی اقدام شود .
اولین محموله واکسن کرونا در هفته‌های آینده وارد می‌شود/ آغاز واکسیناسیون
نماد برتر- رئیس جمهور گفت: دولت مصمم است ظرف هفته‌های آینده با ورود اولین محموله واکسن خریداری شده، عملیات واکسیناسیون را طبق جدول طراحی شده از جامعه هدف آغاز کند.
افزایش جهانی قیمت دلار
نماد برتر- در حالی که آمریکا در حال آماده شدن برای انتقال نه چندان آرام قدرت بین جمهوری خواهان و دموکرات ها است؛ امروز قیمت جهانی دلار افزایش پیدا کرد.
مذاکره با کره جنوبی برای تهاتر ۸.۵ میلیارد دلار بلوکه شده با واکسن کرونا و...
نماد برتر- رئیس اتاق ایران و کره جنوبی از آغاز مذاکره با کره‌ای‌ها برای تهاتر ۸.۵ میلیارد دلار پول بلوکه شده با انواع کالا از جمله واکسن کرونا خبر داد.
فشار مضاعف اقتصادی به معیشت مردم پذیرفته نیست
نماد برتر- رئیس جمهور تاکید کرد: میزان درآمدهای مالیاتی و یا درآمدهای حاصل از صدور نفت و فراوردها، در بودجه پیشنهادی بر مبنای پیش‏بینی روند اقتصادی کشور در سال آینده به صورت واقع‏بینانه و با تاکید بر توان اقتصادی و استیفای حقوق کشور تنظیم شده است.
بازگشت رونق به بورس با واکسن کرونا
نماد برتر- یکی از عوامل اثرگذار بر بازار سرمایه به نتیجه رسیدن واکسیناسیون برای ویروس کرونا است؛ زیرا اگر در این زمینه به نتایج مطلوب دست پیدا کنیم، میزان تجارت و صادرات و واردات در کشور با رونق همراه خواهد بود و این رونق ، موجب افزایش تولید نیز خواهد شد.
واکنش سازمان جهانی بهداشت به تولید واکسن ایرانی در هلدینگ بورسی
نماد برتر- سخنگوی سازمان جهانی بهداشت در واکنش به تولید واکسن‌ کرونا توسط زیرمجموعه هلدینگ بورسی گفت: این سازمان منتظر مشاهده نتایج آزمایش‌های بالینی است.
دلار ۲۰۲۰ را صعودی تمام کرد
نماد برتر- ارزش دلار مقابل بسیاری از ارزهای جهانی افزایش یافت.
دو واکسن ایرانی دیگر به فاز کارآزمایی بالینی نزدیک شدند
نماد برتر- رییس اداره بیولوژیک سازمان غذا و دارو گفت: کرونا در کشور ما فرصت بسیار خوبی به وجود آورد و توانست توانمندی های محققان ایرانی را در انواع پلتفرم های ساخت واکسن را نشان دهد.